Congratz to the ground

Idag är jag så trött så trött, efter simningen med Maddie idag lämnade jag henne hos sin farmor så nu är jag ensam och tar de lungt! Jag skulle egentligen åkt till körkortsgrejen idag men jag glömde de och nu orkar jag inte sätta mig i bilden igen... bra där. (tvingade nu Cissi att följa med mig dit på lördag innan vi ska till MOA for julklappsshopping, haha) Ikväll blire nog så att vi går och tittar på Breaking dawn också, jag måste ju trots allt se den.. läste ju böckerna innan de blev coolt. Hipster style.

Sitter och lyssnar på The lonley island just nu och saknar mina bro's at home! (bara mina bro's fattar titeln på inlägget tror jag, annars kan ni ju försöka lista ut.)


edit;
den har premiär vid midnatt...... så mycket kanske jag inte vill se den.. kan ju trots allt vänta några dagar.

edit #2;
jag åkte och fixade mitt permit i alla fall... kul att tidigaste uppkörningstiden är i January!

Kommentarer
Postat av: Kurt Ahlbom

Hej Ida. Pappa är på besök hos Farmor och Farfar.



skriv några rader så vi får höra hur du mår

2011-11-19 @ 15:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0