Greeting card from hollister

Idag hände en sak som aldrig skulle hända i sverige! Jag, Cecilia och Bernedette sitter i maplewood mall och dricker kaffe och pratar och har de trevligt på carabou. Carabou ligger i mitten av allt av köpcentret så de är väldigt öppet! Lite längre bort ser jag tre killar som glor på oss rätt mycket, detta stör mig så jag kollar flera gånger om dom fortfarande glor. Tillslut försvinner dom någonstans och jag tänkte: va skönt. De var ju jobbigt att dom stirrade! CREEP ALERT(typiskt svensk, ja vet!) Jag har ingen aning om hur gamla dem var eftersom dom var ganska lång bort och sen plötsligt ser jag dem igen och dom är påväg fram emot oss, jag typiskt svenne ignorer och försöker fortsätta vårt samtal eftersom ingen annan av tjejerna sett detta. Helt plötsligt ligger det ett kort på bordet med deras namn och telefonnummer! Herregud, ja mitt på ljusa dagen som Cecilia sa. (de va då ljust inne och mörkt ute dock) Haha, rolig kväll var det i alla fall!


Här är kortet, på baksidan står allt.. känner mig ju lite snäll som inte lägger ut deras telefonnummer. Vill ju också tillägga att dom hade sprayat parfym på kortet, väldigt classy! Märkte inte detta förens min värdmamma påpeka de! Haha, jag dog av skratt!



Skrattade så jag nästan grät sen också när jag såg hur fint Cissi parkerat sin bil sen också;



Cheers!

Kommentarer
Postat av: Sis

Det går bra nu, woop woop! Saknar dig bästa sis <3

2011-11-17 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0