Ikea - Julen är räddad

Lite hemlängtan kan botas med en rejäl dos av Ikea! Igår på första advent längtade jag lite hem eftersom de inte alls kändes som första advent eftersom hemma i svea har vi ofta en speciell tradition att mina kusiner och moster kommer runt denna tid. Plus att jag hade INGA pepparkakor, julmust eller glögg. Så jag ringde Cissi och frågade om hon ville hänga med till Ikea, de ville hon förstås, så nu har vi druckit glögg och pepparkakor med gott kaffe. Sitter och smuttar på en julmust också, smakar bra trots att de inte är apotekarens. Nu känns de bättre ska ni veta, men saknar er ändå där hemma! Puss på er! Lyssnar på The lonley island också för att hedra mina störda vänner där hemma!











Blev ju mysfika också när vi kom hem;



Cheers

Kommentarer
Postat av: Sis

Mys med Ikea! Förstår att längtan kommer o går gumman! Det blev ju inte som tradition för oss heller, Mia o Lena kom ju inte! Men de var mys ändå :) Miss you!

2011-11-28 @ 22:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0