Välkommen Ida

Ikväll hade vi en välkommsmiddag här hemma till mig, så hela min värdmammas familj var här typ. Jättetrevligt och mycket människors namn att hålla reda på, kanske kommer ihåg 2, haha. Vi åt lasange och god efterrätt och trevligt prat. Nu har alla åkt hem och jag och Emelie och min värdpappa har suttit och pratat om filmer och tvserier, jag och min värdpappa har ganska lik smak, roligt! Imorgon ska jag ta mitt teoritest till körkortet så jag får ett så kallat permit, men jag har inte pluggat speciellt mycket, men jag är inte orolig för här i USA är det annorlunda! Du kan ta testet 3 gånger gratis innan du måste betala. Så jag tar detta som en testgång så jag får känn på de, så om jag inte klarar de så pluggar jag mer till nästa gång.

Jag har tyvärr inga bilder tagna för denna kväll, men men. Halsen känns lite bättre idag faktiskt, så det är skönt. Men nu ska jag snart dra mig från datorn och plugga lite mer eller läsa lite mer av Catching fire, bok 2 av the hunger games serien. Den är SÅ bra hittills.

Hoppas alla i sverige har det bra. Kram.

Kommentarer
Postat av: Sis

Åh va mysigt med välkommen middag <3 Lycka till imorn!

2011-11-07 @ 06:25:29
Postat av: Rob

You can do it, lycka till med testet! :)

2011-11-07 @ 13:52:58
Postat av: Mami

Lycka till <3

2011-11-07 @ 16:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0