Godmorgon

Morgonen har spenderats med kaffe och några avsnitt av Buffy the vampire slayer, life made! Men nu ska jag snart kila iväg till mammas jobb och låna deras kopiator för att göra kopior på viktiga papper till resan, bra att ha reserver ifall jag skulle tappa bort mitt pass eller liknande i staterna... vilket inte skulle vara så kul, hehe. Skulle även in och kolla min flygbiljett idag igen för att jag tänkte skriva ut den, men nu var den borta från min sida, PANIK! Ringde Cultural Care och dom skulle kontakta huvudkontoret eller vilka de nu är som bokar biljetterna. Så knäppt, för dom kunde se den på min sida, men inte jag! Dom skulle ringa tillbaka i eftermiddag, men surt att de ska bli komplikationer nu när man ska åka om en vecka och vill skriva ut saker och ting! SUCK!

Ringde även sats idag och sa upp mitt gymkort, tråååk att det inte går att göras fört den 28 november när mitt medlemsskap går ut.. onödiga pengar hela tiden.. likaså mitt mobilabomemang. Men problem man inte kan lösa får man bara ta i tu med, ingen mening att stressa över saker man ändå inte kan göra något åt.

Hoppas biljetten löser sig snarast! Men nu tar jag promenaden till Mami då, ha de fint så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0