Minnesota calling

Idag var det sista dagen på jobbet, idag skypade jag med min värdfamilj med mamma, idag har jag suttit och googlat bilder på Minneapolis, idag är jag taggad!





Sista dagen på jobbet var lång, kändes segt. Men alla var så söta mot mig! Fick ju cupcakes, presenter och ett fint arbetsintyg. Blev nästan lite tårögd när jag sa Hejdå! Kommer nog komma förbi en sista gång och säga ett riktigt hejdå till alla eftersom jag inte han säga de till alla.

När jag kom hem Skypade jag med Tara, min värdmamma, och alla fina barn. Fick se deras halloween-kostymer och dom ställde lite frågor till mig, så söta! Vi bestämde också att vi ska åka till Mall of America någon av de första dagarna och åka massa karuseller! GUD VA KUL! Älskar karuseller!


Imorn ska de bli till att fixa mitt internationella körkort!
Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0