MINNESOTA IS GETTING CLOSER!

Fick mitt visum idag, det var visumet som låg och väntade på posten! Efter en kort morgonpromenad gick jag och hämtade ut mitt lilla paket, såg min fula visumbild och kände mig allmänt glad! Ringde Cultural Care och meddelade att jag hade fått det, vi kollade att allt stämnde på det och sen bockade hon av mig att jag var klar med allt. KLAR MED ALLT! Kan ni fatta? Fast jag har motormännen grejen kvar trots allt, och CC sa att man kunde gå förbi dit, de ligger bara på fridhemsplan så de känns smidigast. Annars måste man göra massa grejer för att ha 2 människor som ska förstärka sin ansökan, att man kan köra bil o har körkort typ. Om man bara går dit kan man ju fixa de på en gång o visa upp köriset bara!




Idag ska jag fixa och dona med lite papper och present grejer och sen fotas med syrran som jag skrev tidigare. (Måste hitta något att ha på sig, omg!) Men först!!!!! Avsnitten av Glee som kom ut mitt i natten när jag låg och sussade!

Hade fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0