NEW YORK

Idag fick jag brev från Cultural Care igen. Fick mitt försäkringskort, information om första veckan i NEW YORK och scemat för skolan jag ska gå där.. FULLSPÄCKAT VAR DET! Så himla kul, fick också mitt officiella welcome mail från min värdmamma, så gulligt. Hon sa innan att jag inte skulle vara rädd för att de lät för formellt, hon tyckte personligen att de var töntingt eftersom vi pratat så mycket, men de var ändå kul att få. Mamma tyckte de kändes jättebra att se!




Även pratat en del med en kille från sverige som ska till Ambassaden samtidigt som mig på onsdag, och även på Au pair skolan, jättekul! Han påminde mig om en sak jag hade glömt till ambassaden också, TUR att jag började prata med honom, haha! De var någon utskrift från sitt konto man behövde ha med sig. Ska även googla på resväska nu, måste införskaffa mig en ny!

Nu tittar jag på idol med mamma, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0