Saker kommer samman!

Nu har de gått några dagar sedan jag skrev och de har hänt lite granna. Bokat en ambassad tid, 28 September, Är så nervös! Tänk om jag skrivit nått fel nånstans eller intervjun går fel, tänk om jag inte får mitt visum? Åh herregud! Men de går nog bra! (: Och sen är jag nervös över hälsoundersökningen också som jag har på fredag, tänk om dom hittar nån sjukdom jag aldrig vetat jag hade?! Jaja, nog med att vara paranoid. :) Fick mina papper från kontoret i Boston, papper man måste ha på intervjun på ambassaden. Skönt att ha dem i handen. Ska nog gå till banken imorn också och betala visumet, (man måste ha kvittot med sig också) och köpa de där "speciella" frimärket till kuvertet man måste adressera och frankera själv. (I det ska dom skicka tillbaka mitt pass o visum i)

Nu sitter jag och kollar John Tucker Must Die och ska planera morgondagen som blir lite hetsig. Ska försöka klämma in en kaffe med fina Lovisa också!

Jag och Lovisa på midsommar.


Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Passad

Intervjun på ambassaden består av frågor av följande karaktär:



Vad heter din värdfmilj?

Hur många barna har din värdfamilj?

Vart bor din värdfamilj?



Alltså inget att vara rädd för! Inte heller vakterna som är där som ser så stora och läskiga ut och skämtar med dig på engelska, efter att jag typ snubblat igenom kontrollen av rädsla och nervositet, visades det att vakterna pratar svenska... Ajaj dom fick sitt roliga den dagen!



Hur som helst allt detta kommer gå super bra! och det hela är super smidigt anordnat! :)



kram!

2011-09-15 @ 05:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0