Friday

Idag är det fredag och jag är SÅ trött, vet inte varför, de kanske är vädret. Ska ju åska och blixtra tre dagar i rad nu, usch.  Idag var jag och shoppade som en galning med CC, vi visste inte vad det var men allt satt bara bra idag. Det blev två bh-ar från Vistoria Secret, 2 tröjor, ett par shorts, ett skärp, en present till Jake som fyller år snart och en blomma till håret. Haha woops.



Får se vad som händer ikväll, är så trött! Men de blir säkert något roligt, något roligt som är lungt, hihi.

Cheers

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hur är det att ta hand om tre barn? Roligt, jobbigt?

Vad gör du när de inte lyssnar på dig, händer det?

Hur ofta tar du hand om alla samtidigt, alltså när inte de äldsta är i skolan?

Känner du att du har fått en bra relation till barnen? Tog de längre tid att få ett bra relation till de äldre?

Hur gamla är dina värdbarn?



Jag har en matchning just nu i Scarsdale, NY, med tre barn, därför undrar jag lite hur det är?

Hade du mycket erfarenhet innan du åkte? Hade du erfarenhet att ta hand om tre barn samtidigt också?

Matchningen jag har nu, är barnen 3, 6 och 8 år.

Jag gillar verkligen deras profil, och hoppas verkligen att de hör av sig. Jag ska leta på facebook om jag hittar föräldrarnas konton, då kan även jag höra av mig till den och säga att jag är väldigt intresserad av att prata med dem.

Är det en stor utmaning? Att ta hand om tre barn samtidigt?

Väger de roliga stunderna upp de jobbiga?



Oj, nu blev de många frågor...Du får svara om du vill.

Jag uppskattar all hjälp och tips jag kan få.



2012-04-14 @ 08:11:32
Postat av: Lovisa H

Alltsååå, att bara kunna traska in på en Victorias Secret-butik och handla! Såå avundsjuk! ;) Kram på dig vännen!

2012-04-14 @ 21:30:12
Postat av: Ida

2012-04-16 @ 03:44:19
URL: http://wh
Postat av: Ida

Ellie, kolla under upplysta kommentarer och om du inte hittar svaret där så fråga igen! :)

2012-04-16 @ 03:44:54
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0