Goodbye Jennica

Idag åkte Jennica tillbaka till Finland, känns så knäppt. Jag, CC, Kate och Ryan var med henne hela kvällen igår och umgicks med henne och hennes värdfamilj. Jennica visade upp videon jag och hon hade gjort som hejdå present och jag tror inte ett öga var torrt när delen där hon pratade till var familjemedlem kom. Som hennes värdmamma sa: It's so weird, cuz' she made herself a home here.. she belongs here! Och jag håller med, hon hör hemma här i Minnesota med oss, kommer inte bli desamma utan henne. 

Vi stod länge vid min bil och ingen av oss kunde säga hejdå, de fanns liksom inte, de kändes så overkligt. Men detta är inte ett adjö, de är ett "vi ses snart". Vi bor ju endå hyffsat nära hemma, bara ta ett party på finlandsfärjan sen, hihi.

Vi blev vänner för livet tjejer! <3


Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0