Happy birthday Wendy!

Godkväll, sitter här efter kvällsduschen efter en jobbig dag på jobbet. Bara en sån där dag ni vet....Men efter jobbet så åkte jag och CC på Wendys' 50års fest (Wendy är Lindsay & Lances' mamma)! Där var det massa människor som var sjukt intresserade av oss, inte så konstigt när alla utbrister: HERE COMES THE SWEDES!!!! när vi kommer innanför dörren, haha. Jag och Lindsay sjöng kareoke, för mig blev det Don't speak - No doubt och Lindsay sjöng Simple man - Lynyrd Skynyrd, men hon och Lance sjöng massa efter det också. Jag och CC behövde gå relativt tidigt eftersom det är jobbdag imorn. Men vi tog endå en glass på cup n' cone innan vi körde hem.. haha.

Och på hemvägen från festen så hade vi en speciell medresenär.. nämligen en groda som satt på vindrutetorkaren hela vägen hem, satt fast till och med på motorvägen och kom hem levande. CC tänkte ta den och kyssa de eftersom vi var övertygade om att de var en prins, men då hoppa han in i motorhuven... så hoppas stackarn överlevde iaf.... Grodan Urban.

Blev inga bilder ikväll, måste skaffa nytt minneskort till min kamera, so sorry.

Godnatt, Cheers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0