Baby it's cold outside

Ja som ni kanske märkt så har de snöat en del... bara lite?  Då är de bra när man bor vid blåa linjen (tunnelbana), jag hade INGA problem alls att ta mig till eller från jobbet, yay!  Blev inte den vanliga prommisen på lunchen idag dock.. de var lite snöigt. ;) Åkte då sen hem och hälsades av mamma som ville att jag skulle springa på lite ärenden, så det var bara på med snökostymen igen och ut! Påväg till konsum så såg jag en kille med problem, han kom inte ut från sin parkeringsplats!! Så som den vardagshjälten jag var så puttade jag på ensam på hans bil så att han tillslut kom ut! Kände mig asball! 

Nu ikväll ska jag väl troligen slå in lite julklappar och planera lite. Note to self: köp en almenacka. 

Bild från fönsteret på jobbet!

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0