Dan före dan

Nu har jag varit dålig igen på uppdateringar, men de är inte lika lätt när man inte har ett fast schema av att Maddie skulle sova.. perfekta bloggtillfällen ju! Men de senaste dagarna har jag bara myst med familj och vänner, äntligen ätit min perfekta svenska pizza (vegetarisk pizza med skinka, haha) och bakat med syrran typ. Hämtade ut min första glossybox i veckan, yay! Och har även hämtat ut en julklapp från min amerikanska familj, sötona!! Bästa ever är dom!



Dagen har spendrats av att glo på supernatural!!! Ska börja dona med lite paket nu och sen måla julnaglar, gröna får de bli! Längtar tills imorn som ett barn på... ja julafton!!



Cheers




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0