Sjuk?!

Usch, här sitter man och har ont i halsen och känner sig hänging. Ska snart börja jobba i några timmar och känner mig inte helt hundra procent faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Skulle va skönare att bara krypa under täcket och kolla på film... men de är bara c3½ timma jag jobbar så de ska jag väl klara! 

Igår var vi som sagt hemma hos CC medans hon jobba och scrapbooka etc. Hennes barn hade fått en ny leksak så dom skulle visa mig hur man gjorde... och det var inget mindre än pil och båge. (jag blev galet glad,*googla the hunger games) Jag var extremt dålig i början men på tredje försöket träffa jag tomburkarna de ställt upp, YAY! Skulle ju vara ascoolt att vara duktig på sånt där på riktigt! Åh nu är jag så galet exalterad för filmen som kommer snart! IIIIH!




Hoppas alla har de bra, Cheers!

Kommentarer
Postat av: Sis

Uscha!!! Krya på dig syster yster!

2012-02-12 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0