Collage

Idag harf jag haft min första lektion på Collage!! Jag går en kurs som heter: intruduction to writing; short prose och oj vad roligt det var! Vi var en klass på cirka 10 pers och jag var ju helt klart den yngsta där, haha. Men vi pratade mycket om att inte censurera sig själv, brainstorma och att beskriva karaktärer i detalj etc. Riktigt givande! Hoppas jag får ut en liten historia av det här!


Annars idag har jag och CC gjort svenska köttbullar till Evas födelsedag imorn då hon ska ha ett party, yay. Vi drack kaffe med min värdmormor som var över och städade och hade en riktigt mysig dag. Mysig förutom att de är svinkallt ute, kallaste dagen på hela vintern har det vart, just nu är den 23 minus grader. Riktigt roligt var det att tanka på hemvägen från skolan... haha.

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0