Happy 4th of july

Idag har det vart en tok härlig dag! Började tidigt med att åka till Forest Lake och möta upp Jennica och hennes värdfamilj. Vi åkte vidare där ifrån till en STOR parad, och tokigt nog så var vi typ de som var mest utspökade... vilket gjorde att folk trodde vi tillhörde paraden!!! Dom i paraden slänger typ ut godis, så barn kom fram till oss och ville ha... så vi fick tyvärr säga: oh sorry we're not in the parade! awkward!! haha! Efter detta kollade vi runt lite i Forest Lake innan vi åkte hem för lunch och en eftermiddag som involverade MASSA bad och dricka vatten, åka ring bakom båten, vanlig båttur och badminton. Sen blev det grillade hamburgare med pastasallad etc och ladda för fyrverkerierna! Vi hade en bonfire samtidgt som fyrverkerierna blasta off. Vi grillade smores och hade de mys! Sen åkte jag hem efter en låååång dag och sooov! :)

























Cheers

Kommentarer
Postat av: L

Det verkar som att du har det bra i USA!

Känner du någon familj som söker en au pair?
Jag är kvalificerad att ta hand om barn under 2 år, har över 850 barntimmar, och 300 timmar av dem är med barn under 2 år.
Har körtkort sen maj 2009.
Kan börja augusti, september. Även senare.

Har varit i matchningsprocessen länge, och uppskattar all hjälp jag kan få.

På CC´s facebooksida så hittar jag några mailadresser till LCC. Kan man skriva till dem och säga att man söker en värdfamilj. Eller gör man bara det när man är i rematch?

Svar: Hejsan, nej tyvärr så vet jag inga familjer som söker så kan tyvärr inte hjälpa dig med den frågan. Du kan säkert kontakta några LCC, vet dock inte hur de funkar så de är nog bättre att du frågar din kontaktperson i Sverige. :)
Ida Ahlbom

2012-07-07 @ 20:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0