Stress

Just nu känns de som de finns typ 1000 saker att planera, och det gör mig såklart stressad. Men de sjuka är att de är ju bara roliga saker... borde ju inte vara så farligt? haha. Men de som finns i den närmaste framtiden är: Troligen stugan med CC, Jennicas hejdå, Karolina & Malin kommer + resa med dem (CC och min familjs tidigare au pairer), State fair, Chicago + Minnesota med Carl, Jason Mraz, Florida med värdfamiljen, den nya au pairen kommer hit = överlappsveckor, HAWAII (så jävla dyrt allt) och till sist... sista veckan i Minnesota innan jag åker hem.  GALET! Jag älskar när det händer saker, men just nu vill jag bara att allt ska vara bokat och klart etc så jag bara kan njuta av mina sista månader som Au pair.

Hittade lite söta bilder från midsommar... haha CC<3




Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0