Helgen

I helgen har det vart en mix av olika saker som hänt, vilket Jennica har bilderna till som får komma vid ett senare tillfälle. I fredags var vi på BBQ hos några av våra amerikanska vänners familjs hus, hur mysigt som helst. Vi rörde oss efter de vidare tillsammans med dem till en utesevering där ett band spelade. (en av männen som spelar på bierstube) Efter detta gick vi över till en annan väns kompis till hans replokal och satt och jammade hela kvällen. Värd kväll helt enkelt. 

På lördagen hade jag och tjejerna frukost på Dun bros', ett cafe i mitten av oss alla. Satt i solen i timmar.  Efter detta åkte vi hem och CC kom över för att scrapooka och orginisera bilder, tog så äckligt lång tid, usch. Efter det gick vi och såg på Snow white and the huntsman, den var riktigt bra. 

Idag var jag, Maddie, Jake och CC på en Pippi Långstrump musikal som visades här i Minnesota, hur värt som helst. Dom blandade in massa svenska ord och sjöng låtar på svenska som Pippis theme song och Jänta och jag, haha, skrattade så mycket. Efter de åkte vi hem där min värdmamma hade ett litet "väskparty" men massa god mat, mums. Jag och CC tog för oss, haha. Sen skypade jag lite med Carl som kommer hit imorn, yay! Och kvällen spenderades sen med värdfamiljen framför MTV - movie awards. Värt!

Godnatt på er alla, och jag ska njuta av sista veckan när barnen går i skolan. Sen är det sommarlov, det som alla Au pairer fruktar, haha. Men hoppas det går bra!

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0