En vanlig måndag

Idag efter att ha skickat barnen till skolan såg jag klart på säsong 1 av serien The secret circle och wow vad bra den är, och efter de åkte jag till mallet och köpte en liten present till min fina Mami som fyller år snart, åkte vidare och skickade iväg den till svearike också. Så snart är den hos dig mami, men inte öppna förens födelsedagen din! Till lunch gjorde jag alldeles egna pannkakor och nu sitter jag och läser People magazine, alá hunger games stuff. NICE! Tvättmaskinen är igång och jag ska snart få en skypeträff, ikväll blire laser tag igen, haha. Bra måndag helt enkelt!




Cheers

Kommentarer
Postat av: Mami

Vet inte om jag kan lova att inte kika.......jodå såklart 😃

2012-03-05 @ 22:35:50
Postat av: E

Hur mycket jobbar du i veckan? Jobbar du 45 timmar, eller jobbar du mindre?

2012-03-06 @ 20:44:09
Postat av: Ida

E här har du en länk till en tidigare kommentar av samma fråga :) : http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/2012/february/svar-pa-kommentar-1.html

2012-03-07 @ 03:13:56
URL: http://wherethelinesoverlap.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0