Onsdag

Hejsan, sitter här och dricker kaffe och väntar på att Maddies skola ska vara över så att jag kan åka och hämta lillskruttan. Blir en lugn dag eftersom jag är hyffsat trött... plus att de är en av de ovanligare dagarna då de regnar ute. Solen brukar ALLTID skina i Minnesota.. en anledning varför jag verkligen älskar det här! Ikväll ska jag åka till min vän Oskar och planera hur vi ska göra mellan torsdag/fredag natt... för vi ska träffa The hunger games castet som kommer till Mall of America! Då måste man va uppe aptidigt och köa för att få speciella wristbands! Haha let's do this! 



Cheers

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hej,



Känner du någon familj som söker en ny au pair?

Som har barn som är 2 år eller äldre?

Eller får du ge ut din LCC:s mailadress till au pairer i matchningsprocessen?

2012-03-08 @ 02:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0