Sick, no me gusta

Sov inget på hela natten typ, gick upp vi fem och de visade sig att jag var magsjuk. Wie va kul, men jag antar att de var oundvikligt eftersom jag torkat Maddies spya och alla här hemma har vart sjuka... I was just next! bleh! Så idag har jag gjort vad magsjuka människor gör, och efter ett långt tag o började må lite bättre. Tog jag en cola och satte på Harry Potter and the goblet of fire! Helt klart värt de, alltid mys att gå på date med Harry! 

såhär kände jag efter upptäckt att jag också, var sjuk.


Ikväll skulle vi ha haft tårtkalas hos CC, eftersom hon skrytit om sina tårtkunskaper, men eftersom även hennes värdbarn var hemma och spydde idag... så blir de nog inte av va... haha. Blir nog en lugn kväll för mig idag och hoppas på bättre tider imorn, min värdpappa sa att deras magsjuka var en sån där 24 timmars, så jag hoppas på de! Så allihopa, tyck synd om mig! Haha.

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0