Presentkort

Efter en morgon av lite jobb, massa packing (lååångt ifrån klar.) och sen skjussning. Följdes det av att stackars Maddie fått öroninflammation. Stackars trollet! Medicin fick vi åka och hämta, massa stress! Eftersom jag inte egentligen jobbar för familjen längre, fast ändå jobbade.... så fick jag presentkort av min värdmamma till en resturang dit jag och CC nu ska åka och äta ikväll. De är vi värda tycker jag! 

Åhhh, älskar att man äntligen kan få ha på sig tjockare jackor!!!


Cheers

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har familjen en ny au pair nu? Som ska vara där 1 år?

Svar: Ja de får en ny Au pair i slutet av November. :)
Ida Ahlbom

2012-11-11 @ 17:15:56
Postat av: Anonym

Du skrev ju tidigare om den nya au pairen...att du hade visat henne en vanlig jobbvecka. Vad hände med henne? Hon var ju också från Sverige.

Svar: Hon bestämde sig för att Au pair livet inte var något för henne, så hon ska åka hem.
Ida Ahlbom

2012-11-11 @ 21:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0