Scrapbooking

Idag sov jag länge länge länge, haha bara blivit så på senaste.. jetlag? Efter frukost och umgåtts med familjen så hämtade CC upp mig och vi åkte till Mall of America för en sista gång... so sad!!!! Vi åt vår favorit glass och kollade i våra favorit affärer och köpte lite saker. Får lite ångest över min packning för jag har alldeles för mkt saker. Måste köpa en väskvåg och få ordning på saker så snart som möjligt!! suck!  Kom hem och middag och började nästa projekt snabbt.. allt är så stressigt nu med så lite tid kvar som jag har. Jag måste nämligen bli klar med min scrapbook! Så det är de jag försöker bli nu... tagit upp hela golvet som arbetsyta. Längtar tills jag är klar och får börja kolla på mina serier.... haha.

Mjukiskläderna på och country i högtalarna, hejja hejja!


Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0