First day of school

Idag tog jag och Carl med Maddie till hennes första dag av skola, efter att ha fixat de äldre barnen på morgonen. Maddie var jättenervös på morgonen och ville verkligen INTE gå, men så fort jag nämnde att Carl skulle följa med så skrattade hon som en galning och ville direkt gå och väcka honom, vilket vi gjorde! När vi kom hem från Chicago så satt hon i Carls famn hela kvällen och gav honom pussar också, jag tror någon liten tjej har en crush! Men hon var jätteduktig och sover riktigt gott nu på sin nap, hihi.



Cheers




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser ut att trivas i USA! Men du valde att inte förlänga?

Vilken del av Minnesota bor du i? Stad? Samhälle?

Och vem är Carl? Har för mig att du kanske har nämnt honom tidigare i bloggen...

Svar: Hejdär, jag trivs jättebra men valde att inte förlänga. Jag kände mig ganska klar med att vara Au pair, för mig så räckte ett år med det jobbet och nu vill jag testa något nytt :)
Jag bor i the twin cities i minnesota. :) Minneapolis/St paul.

Carl är min pojkvän. :)
Ida Ahlbom

2012-09-05 @ 00:13:34
Postat av: Anonym

Din pojkvän. :) är han också au pair? Svensk, amerikansk? Har du träffat honom i USA?

Svar: Nej han är inte Au pair, han är och hälsar på mig från Sverige. :)
Ida Ahlbom

2012-09-05 @ 15:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0