Aint it fun?

Hejsan, äntligen helg efter en lång vecka trots att vi var lediga där på måndagen. Denna vecka har just vart så, jobb, träna och lyssna sönder Paramores nya album. SÅ BRA! SÅ GLAD! Favoriterna på nya plattan är: Aint it fun, Proof, Still into you, Grow Up och Part 2. Part 2 mest bara för Let the flames begin har alltid vart en liten favorit! Så om ni får chansen, lyssna vettja! 

Annars då? Jo idag vart på promenix med Emelie och Julie (som fyllde 27!! Grattis!!). Sen bara hem och duscha för att sedan åka in till odenplan och ha lunch med Sofia och Anna + två till tjejor! Jättemys att sitta i solen och bara mysa och prata! Kanske blir så att vi går ut ikväll, men vi får se, jag är ju tyvärr ingen stor party pingla. ;) Vet inte varför, men jag sätter mig hellre på en pub eller resturang och tar ett glas eller ser på ett live band. Alternativt vara hemma hos någon, haha. 

Har roligt nyheter! Fått funktionärsjobb på festivalen Putte i Parken att jobba med Hospitality and Loger, alltså funktionär i artistlogerna. Roligt! Gäller ju på att alla sätt och vis få in en liten fot här och där, är ju events jag vill jobba med i framtiden! 


Cheers!!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Pratar du någonting nu för tiden med din värdfamilj? :)

2013-04-10 @ 14:42:27
Postat av: Ida

Louise, absolut! Mailkontakt och Skype!:)

2013-04-11 @ 21:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0