Musik, sommar och London

Hejsan allesammans. Ber som vanligt om ursäkt för dålig bloggning. Men jag kan säga såhär, att när jag flyttar till London i September har jag ett nytt äventyr att skriva om!! Då blir det mer bloggning helt enkelt. 

I fredags var jag ute med lite människor, först fridays och sen Harrys! WOOP! Sen har jag vart barnvakt med min syster åt hennes guddotter. Så de har vart supermys med promenader, mata ankor, leka lekpark, se film etc. Och helgen avslutades med Au pair möte i Västerås. Efter varje möte så längtar jag lite mer efter Minnesota.. Blir nästan avundsjuk på allt roligt dessa blivande Au pairer har framför sig. Och jag är så glad at jag får vara med att peppa dem till detta! 

I veckan som kommer så ska jag jobba, mina 2 jobb. På måndag ska jag tex in på huvukontoret och ringa en massa, skojj! Sen träning såklart! På onsdag ska jag fixa naglarna och sen på kvällen så ska jag och några vänner se Iron man 3, så excited! Ja men sen får vi se. 

Jag längtar tills september dock. Har redan börjat pratat med massa människor som ska börja samtidigt som jag. De peppar mig mer! 3 år i London, 3 år av Music Business. Fantastiskt! Längtar även tills Peace and love då jag ska se PARAMORE! Sen tills USA såklart. Och alla bra konserter på grönan, först ut FUN!  Jag är excited på livet helt enkelt! wiiiie


hittade min gamla jeansjacka! love it!!!


Mys i solen!


Pudding i mina brillor!


Mata ankor


Bus!


Laters!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0