Update

Hejsan alla, bloggandet kommer komma igång igen runt den 11 september få jag flyttar till London. :) 

Men så länge då, vad har hänt? Jobbar fortfarande, jobbar fram tills jag åker, allt för pengarna. Jag har faktiskt inte så mycket att säga förutom att jag börjar  bli nervös. Men här kommer lite bilder från senaste.


Fixade min Harry Potter hörna, hihi


Väntar på Paramore


TRÄNA


KESHA




FIna armband med tjejorna


Vackra kvällar


New hat


Fick mamma och pappa att kolla GAME OF THRONES


Sommarkvällar


Fick en taskig hårfärg... urtvättat, suck

Mata ankor på lunchen




Sjöng på ett bröllop


Skaffade en ny tatuering


Fick terminalglasögon


And that's my life
 
Cheers



Kommentarer
Postat av: Mami

Äntligen en uppdatering👹

2013-08-12 @ 23:04:52
Postat av: Emelie

Hej Ida! Hittade din blogg när jag googlade Au pair bloggar och kunde inte sluta läsa! Så kul att läsa om hur du hade det när du var i Minnesota! Jag åker om 6 dagar till New York för orientation och sedan vidare till Washington DC för mitt Au Pair år, hoppas det blir lika kul för mig som du verkar haft det! :)
Vill du kika in på min blogg vore det jättekul: http://blogbyemelie.wordpress.com
Tjing!

Svar: Vad roligt att höra, lycka till med allt!! :D
Ida Ahlbom

2013-08-19 @ 21:27:04
URL: http://blogbyemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0