Året är nästan slut; nyårslista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag började studera Music Business i London (Flyttade hit för tusan ju!). Jobbat på HSB, vart rekryteringsledare för Cultural Care, besökt Las Vegas etc.

 

Har du några nyårslöften?
- Vara snäll mot mig själv! Inte stressa, göra det man mår bra av, träna, skratta och annat sånt bra! Se frammåt och inte må dåligt över att sätta mig själv först.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej inte ännu, men min syster väntar barn till slutet av året!
 
Vilka länder besökte du?
- USA (Chicago, Minneapolis, Las Vegas), England (London).

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Oroat mig för framtiden och levt mer i nuet. 

Bästa minnet från 2013?
- Att få åka tillbaka till USA och träffa alla finisar där.

 

Bästa köpet?
- Min Mac Book Pro och mina Hunter stövlar (behövs i London, hihi).

Vad spenderade du mest pengar på?
Att flytta till London och allt vad de innebar.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- När jag fick nyheten att min syster var gravid. Innan jag fick veta att hon var de tror jag att jag sa till min mamma: Lika mycket som jag vill att Emelie ska bli gravid vill jag att ni ska skaffa hund... euhm.. haha OK! 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Någonstans mitt emellan tror jag. Har varit svårt att vänja sig att inte vara i USA, men haft de otroligt bra hemma och nu är jag på nya äventyr i London. Så de är dags att leva i nuet, jag är alltid orolig över framtiden men ska verkligen försöka ta vara på nuet. 

Favoritprogram på TV?
- The Walking Dead, Hart of Dixie och Nashville! 

 Är det något du sakna 2013 som du vill ha år 2014?
- Jag vet faktiskt inte, kanske något mer kreaktivt utlopp. Vill nog börja scrapbooka igen eller något sånt. 

 Vad ser du mest framemot med år 2014?
- Allt min utbildning har att ge!!! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0