En vecka kvar

En vecka kvar, en vecka sen är jag hemma tills jul! Jul är verkligen min favorit högtid och längtar hem till julmust, lussebullar och att få baka ett pepparkakshus! Just nu spelas Peter Jöback högt i mina högtalare, han sjunger om att Komma hem igen till Jul, och de gör mig så glad! 

Känner mig extremt fattig också, för har precis betalat vår första hyra. Fy vad dyrt de är. När vi flyttade in så betalde vi 3 månader i förväg, så detta var första gången, och de sved! Inte så roligt inför jul och att åka hem att va så fattig. Men de tur att man har alla underbara människor där hemma! Saknar er. 

Nu denna vecka som kommer är de en vecka av prov. Så ska bara ta mig igenom denna, sen är jag glad. 

Saknar dom här:
Cheers!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Saknar dig med!!! Snart snart snart är de JUL!!! <3

2013-12-08 @ 18:54:47
Postat av: Mami

Oss andra då 😉

2013-12-08 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0