I'm feeling 22

Hejsan alla, idag är det min födelsedag, jag är nu 22 år! 22 år av liv, häftigt!
Skönt att vara hemma nu på jullovet och har haft en fin dag med fina presenter och massa familjemys. Hade scones frukost hos syrran, lite shopping och sen middag och massa gott med farmor och farfar resten av familjen. Det är så roligt att alla i min släkt envisas med att fylla år i December. Tidigare i månaden fyllde dets år, igår fylldes de, idag fylldes de och min syster baby kommer nog vilken dag som helst. December kommer va så fattigt framöver!

Annars så väntar vi bara på baby Schnappi! Min syster är så höggravid nu och så vacker och duktig... MEN vi längtar efter dig lilla älskling, dags att komma till världen nu. Kan inte vänta på att få lära känna dig!

Har också jobbat hela veckan på gamla goa HSB, kommer jobba hela lovet. Det är roligt att träffa alla jobbarkompisar och att ha något att göra på dagarna. Imorn ska jag träffa gamla goa vänner som alla är hemma över jul! Ska bara mysa och catcha up, inspektera Mattes nya lägenhet och äta pizza tror jag.  (hoppas jag, svensk pizza asso <3)

 
 
JO, och rolig nyhet! Jag kommer ha en intervju för en praktikplats när jag kommer tillbaka till London. Hoppas intervjun går bra. De letar efter någon som kan jobba hos dem 2-3 dagar i veckan och eftersom jag endast kan ungefär 2 halvdagar så får vi se om dom vill ha mig. Han ville fortfarande att jag skulle komma på intervju så det är ett gott tecken i alla fall! Så håll tummarna! 

We're happy, free, confused and lonley at the same time. I don't know about you, but I'm feeling 22.


God jul om vi inte hörs innan. ;) 

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0