Jag kommer hem igen till jul

Hejsan alla. 
Snart kommer jag hem, så snabbt de gått, visst? Längtar hem och längtar tills jul! 

Nästa vecka är assesments week och jag har nyss submittat min event management essay och de känns helt ok. Vilket känns bra. Har plöjjt igenom årets julkalender och älskar den, kollat  lite serier och druckit kaffe. Vart en bra kväll. 

Medans jag kollade på Nashville serien så insåg jag att jag vill skriva om Country. Jag vill få Country stort i London och Sverige. De är de jag vill hålla på med. Jag har ju gått runt och tänk på vad jag skriva om i min "engelska" blogg som jag startat, och de är de, om Country Music. Så första inlägget där är skrivet, men oroa er inte, kommer skriva här också. Den nya bloggen behöver mycket jobb och jag behöver hjälp med den. Så den är verkligen under konstruktion, men check it out: http://ahlbom.blogg.se

Adventsfika hos Lina:


Lite av Westfields julpynt


7 sessions igen! 


Cheers
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0