Tankar om året som gått & framtiden

Hejsan folket, imorn är de nyår. Detta år har verkligen gått fort... de känns som alla år gör de nu för tiden. Jag glömmer dock alltid hur mycket jag gjort och hunnit med.. Först när jag började tänka så trodde jag att jag inte gjort så mycket.. men sen kom jag på allt! Ibland måste jag stanna upp och faktiskt titta tillbaka och njuta. 

Jag har ju faktiskt börjat jobba på HSB och Cultural Care och träffade så himla många underbara människor som jag tror kan ha blivit vänner för livet. Jag hade en superfin vinter där jag och the blondes hade lite reunion + massor av annat skojj. Våren gav hopp om nya äventyr då jag kom in på Tech Music School efter mycket arbete och fix. Sommaren var helt asgrym med massa konserter, bla Paramore, Kesha och F.U.N. Tog även en tripp med syrran till Chicago för att avsluta med en härlig vecka i underbara Minnesota. Där lämnade syrran mig och jag drog vidare till Vegas och sedan tillbaka för kvalités tid i kära MN. Här omkring fick jag veta att man ska bli moster och nu föder hon vilken dag som helst. Åkte sedan hem och firade midsommar på landet och sommaren fortsatte vara härlig och solig. (inte blev jag brun för de. orkar inte sola). Till hösten flyttade jag till London och började skolan igen efter 3 år och massa rolig har skett på bara c 4 månader. Och resten kan bara framtiden visa, så bring on 2014! 

Nyårslöften? Fortsätta hitta mig själv, min stil och vad jag vill med min utbildning. Bli mer tuff och ta för sig ännu mer, kan inte vara en mes i denna branch. Kanske blir att bara dricka 2 lattes i veckan... vi får se. Måste dra ner på köpkaffen och koffinberoendet, inte bra. Bara köpa kläder jag verkligen vill ha... inget köpande för köpandets skull (är student förbövelen). 

Nu blickar vi frammåt!

 



Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0