Kaffe är min vän

Denna vecka har jag gått på energi jag inte trodde fanns. Kroppen har skrikit helg eftersom jag jobbade hela helgen, höll till och med på att stänga av larmet på morgonen i tron att de var lördag, Herrejisses! Men good things comes to the ones who works their asses off and never quit!


I måndags var jag hos en PT och ännu idag har jag sjuk träningsvärk!!!! Imorgon blir det Zumba och på lördag blire Sh-BAM! Massa dans så de blir grymt. Känns bra att ha kommit igång med träningen igen och jag känner mig inspirerad, Jag tror att jag behöver träna för att orka med mina crazy scheman helt enkelt. 

Just nu jobbar jag på mitt personligabrev till utbildningen jag vill söka och till hjälp har jag den otroligt duktiga Julie! Kännt henne nästan hela mitt liv, sjukt! Men snart kan jag äntligen skicka in ansökan (det öppnar den fjärde februari). Har även sökt funktionärsjob till  Peace and Love i sommar. Vill få all erfarenhet som möjligt inom event! Ingen baktanke alls heller nu när Paramore ska dit i sommar, ingen alls. När vi ändå pratar om Paramore, de släppte nyss sin nya singel och albumet kommer snart. Jag är bara FÖR excited. 

Hoppas ni alla mår fin fint! /Ida

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Jag ska åka som au pair till USA och har bara en fråga. Om man har jobbat som vikarie på olika förskolor, måste man ha en referens från varje förskola eller räcker det om man har två referenser och kan man i så fall ändå räkna med alla timmarna? :)

Svar: om du vill använda timmar från de olika förskolorna behöver du en referens från varje tillfälle. referensen måste ha sett dig jobba dessa timmar. :)
Ida Ahlbom

2013-01-24 @ 13:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0