It's a party in the USA

Hejsan! Kan inte fatta att jag skriver detta, men, imorgon, åker jag tillbaka till USA!  Mitt älskade Amerika! En plats som verkligen blivit mitt andra hem. Och på onsdag får jag träffa min värdfamilj, det bästa med att vara Au pair, den extra familjen man får. Skypade med dem idag och min lilla Maddie Boo utbrast: Mommy, we're missing someone from the family!!! Tara då, hennes massa kollade sig omkring och frågade snällt: Who do you mean Maddie? Då Maddie säger: IDA! Åh gud, mitt hjärta smälte. Min trollunge! Den ungen vet hur man värmer upp någons hjärta!! 

Men ja, USA imorgon! Sen när jag kommer hem blir det fullt fokus på The London project! Så mycket bra saker händer nu, ibland undrar jag ifall de är för bra för att vara sant. Men de hoppas jag verkligen inte! Sitter nu och lyssnar på Boyce Avenue och försöker hålla mig vaken ett tag för att undvika sjuk jet lag när vi kommer till Chicago. Då ska vi ju äta på cheesecake factory och bara mysa i en av mina favorit städer i världen!


Cheers°

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Maddie verkar vara en helt underbar litet värdbarn som du tog hand om. :)

Jag är i matchningsprocessen just nu med SI. Har du några tips?

Svar: följ magkänslan och ställ många frågor om famijen och barnen/schema etc!
Ida Ahlbom

2013-06-07 @ 00:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0