Underbart

Hej alla! What's new? Jag har iaf gått och skaffat en sådan där Keek! Något nytt roligt, som instagram fast med videos! Kan tänka mig att de kommer bli sjukt roligt om fler skaffar! Så följ mig på: http://www.keek.com/bluffinmuffin

På måndag åker jag tillbaka till mitt älskade USA! Först chicago, sen mitt hjärtas stat Minnesota, sen Las vegas, sen back to Minnesota och sen Svea. Hela 3 veckor blir jag borta, lyckan är oändlig. Sen när jag kommer tillbaka blir de hårdträning, hårdplanering och längtan till London och mitt nya äventyr där borta. Känner mig sjukt stolt att jag kommit in, att jag följer min dröm som redan fanns där för 3 år sedan. Och att nu, nu gör jag det! Om de något jag lärt mig, som alla egentligen vet, är att inte skjuta upp saker du verkligen vill göra. Därav mitt nya röda hår, hihi. 

Ha de fint, Cheers!

I torsdags hade vi 1 års kalas för Service Center på jobbet. Det firades på Skansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0