Saknaden slår bara till ibland

Alldeles nyss, nu innan jag ska somna, så drabbades jag av... typ hemlängtan till Minnesota. Jag har ett bildspel på min hemskärm som spelar upp ALLA mina bilder från USA och jag blev helt tagen. Allt jag upplevt, alla platser, alla männisikor. Min Boo, min Maddie. Som var en liten bebis när jag kom och som var så stor när jag åkte tillbaka. Jag saknar Min värdpappa och alltid drev med mig. Jag saknar min Sam, hur vi målade naglar och prata böcker. Jag saknar min värdmamma och våra pratstunder. Jag saknar mina filmkvällar med min värdsyster. Jag saknar att ta flummiga bilder mer Jake. Jag saknar kaffe med min värdmormor. Jag saknar mina blondes, att alltid umgås med varandra. Vått och torrt, vi var i samma båt. Vi bara levde. Sakna Sakna Sakna.
Den 3 Juni åker jag tillbaka! Till mitt andra hem. För en stund, och gud vad härligt jag ska ha de!!! Först Chicago (en av mina favvostäder) med syrran, sen Minnesota <3, sen Las Vegas (värdsyster fyller 21, woo!) och sen back to Minnesota. Sen hem till Svea för att planera studierna lite mer i London!! Galet, är de fortfarande sant? Ska de hända? Jag, Music Business och London

Blivande Au pairer, njut av era år! De är slut för snabbt. 

Saknar vår roadtrip till Mount Rushmore lite extra atm.



Laters

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej :) Hur mycket packning fick du ha med till USA? I kg osv alltså. För jag åker i juni och ska åka med British Airways, och på deras hemsida verkar det som att jag får ha 23 kg stor väska, 23 kg handbagage, plus datorväska. Men jag tyckte det verkade konstigt. Hade du kunnat hjälpa mig? hahaha :)
Kram

Svar: Hejsan Louise, vad roligt att du ska åka nu :) Ojdå, jag kommer faktiskt inte ihåg. Men jag hade med mig en stor väska, en liten rullväska och min dataväska. Försök att ta med dig så lite som möjligt. :)
Ida Ahlbom

2013-05-08 @ 15:31:23
URL: http://louiseaupair.webblogg.se
Postat av: envadur

ååh.. vilka rysningar jag fick

2013-05-22 @ 16:17:11
URL: http://envadur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0