Happy Lördag

Hejsan, sitter på ett starbucks och försöker plugga just nu. Behövde en liten break så skriver här nu istället, haha. Men jag skriver på min event management essay där jag skriver om hur viktigt de är att veta sin target publik för att effektivisera sin marketing kampanj. De är intressant verkligen men har så svårt att få ett bra flow på uppsattsen som ska vara inlämnad på fredag. Under tiden i skolan nu har jag blivit väldigt intresserad av just marketing så vill verkligen skriva något bra. 

Inte långt kvar nu tills jag är hemma och firar jul och förhoppningsvis hinner bli moster innan jag åker tillbaka till London. Längtar en himla massa och de gör ALLA i min omgiving.. alltså längtar hem. Alla man pratar med. De verkar ligga i luften här på Tech Music School. Antar att alla är trötta och stressad inför assesment week som närmar sig med stormsteg. 

Igår var vi och såg den nya filmen: Carrie. Den var helt OK, går att vänta och se på DVD  hemma. 

Idag har jag min Wear it Pink mössa. Går att köpas på primark & en del av kostnaden går till bröstcancer forsking. 


Cheers
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0