Vardag

Hej på er, vad har hänt på senaste då?
Jag har sett nya Thor filmen, loved it... köpt hårfärg som snälla Kajsa ska hjälpa mig med på lördag (I'm going orange)!!! Igår träffade jag CCs syrra som också pluggar i England och var i London i några dagar.. så vi tog en lunch och gick runt på oxford street. Jättemys, fick mig att sakna CC för syskon gör ju vissa gester likadana... var som att jag prata med CC för en stund. :) 

Idag har jag och killarna krattat på vår uteplats och rensat lite.. jag handla och laga mat och ja.. that's my life. Haha. 

Hoppas alla har de fint hemma! 

Ida

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej Ida!
Jag har själv varit sugen på Tech Music School ett tag och vill väldigt gärna ansöka. Men för mig är det stora orostecknet finansiering. Jag undrar hur du gör för att betala för levnadsomkostnader OCH terminsavgifterna på skolan? Jag har precis som du varit au pair, kom hem för några månader sedan och pengar tar tid att spara ihop. Även fast man har rätt till csn bidrag är det väl en hel del mer kostnader? Tänkte bara kolla hur din situation ser ut? :) Kram!

Svar: Hej Madeline, vad roligt att du också är sugen på Tech! Ja de är förstås väldigt dyrt i London att bo och leva tyvärr. Hittills har jag klarat mig bra, man får helt enkelt acceptera att man är lite fattig typ. Jag lever på CSN och lite sparpengar, jag har även sökt några stipendium men ska absolut söka mer tills nästa år. Men på Tech har man mycket ledig tid så man skulle lätt kunna ha ett extra jobb dessutom.
Hoppas du hittar hit! :)
Ida Ahlbom

2013-11-07 @ 18:34:00
Postat av: Sis

Kom heeeeem nuuuu!

2013-11-08 @ 07:46:43
Postat av: Mami

Håller med sis, love you

2013-11-08 @ 21:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0