Willo Music

Hur underbart är de inte med familj?? Min släkting Sofia är här för veckoslutet med sin ena son och hans flickvän + mamma. Mötte upp dem efter skolan och gick lite på oxford street men de gav inte så mycket eftersom de var SÅ trötta. De hade sovit kanske 3 timmar så vi traskade vidare för att hitta mat. Åt jättegoda hamburgare på brogans och bara pratade. Kvällen avslutades på deras hotellrum drickandes lite vin, supermys! Fick dessutom lite kanelknäcke!!!! Så jag längtat! 

Annars då? Jag har tagit på mig att blivit manager för en artist som heter Willo, hans soundcloud hitter ni här, like-a honom också på FB här. Verkligen en ljus stjärna inom popvärlden och jag tror verkligen han kan komma långt med sina låtskrivar talanger och artisteri. 

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0