3 days

Det är så knäppt när något man väntat på verkligen närmar sig... det var lika dant när jag for iväg till USA. Allt är så surrialistiskt. Nu åker jag om 3 dagar och vi har precis haft en familjehejdå-middag. Så det var farmor, farfar, emelie, fredrik, mamma och pappa. Skitgod mat och trevligt sällskap.  Men man sitter nu här, vid datorn och allt är som vanligt.. men jag ska INTE till jobbet imorn... utan jag ska packa. Herregud! 

Skypade nyss med min värdmamma, Jake och Maddie. Fick massa lycka till ifrån dem, order att skicka bilder när jag gjort mig hemmastadd i nya lägenheten samt att skicka adress. MIn värdmamma hade tydligen ett liten collage care package hon vill skicka mig, så himla söt! Så de kommer kanske bli min första post i London, spännande!!! 

Men japp, nu är de dags att njuta av Sveriga de sista dagarna. Touch up på tatueringen, packa, färga håret, packa, få packhjälp av Lovisa och sen bär de av! Nu händer de alla! Kommer ihåg när jag lade upp att jag sökte denna skola... och nu har jag kommit in och ska flytta. GALET!! 

Presentar jag fick av fina jobbarkompisar när jag slutade i fredags: 



Cheers
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0