I'm here

Hejsan alla, nu är jag här, i mitt nya hem i London. De är så sjukt när jag tänker på de!
Men jag och mamma flög över den 11 september och det var SÅ jobbigt. Flyget var försenat och sen att ta sig från gatwick in till stan med ALLA mina väskor och sen snabbt in i en taxi till huset. Var helt galet och jag och mamma var SÅ trötta. Men mina rumskompisar verkar asbra och jag kan inte vänta på att se hur de kommer bli året framöver. 

Idag var jag och mamma och två andra på ikea och shoppade massa och de var en lika galen dag som den förra.  Suck. Men imorn blir de bara nöje och shopping typ... eller mamma ska shoppa lite på primemark. Får skriva mer och lägga upp bilder senare. Ville bara ge en liten update! :) 


Cheers/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0