Induction day

Hejhej, igår hade jag min induction day, lite som en infodag kan man väl säga. Man fick se skolan, fick lite info, schema och fick presentation av vår rektor, head of music business och lite lärare. Jag är taggad! Efter vi var klara gick jag och några och tog ett glas för att sedan dra vidare till de första freshers week eventet. Alla var på en pub som hette the goose som är jättenära där jag bor, skönt! Så vi festade lite där, träffade MASSOR av svenskar. Vi KRYLLAR på denna skola. Helt sjukt! Men de var nice ändå, för att vi var alla i typ samma åldrar. De flesta som börjar skolan nu är småttingar, nyfyllda 18 kanske och blir sådär jobbiga ni vet?? 


Idag sov jag LÄNGE och mötte sedan upp några för kaffe. Sen var de freshers event #2 och vi var på en annan pub ganska nära mig och hade musik quizz. De var helt ok, ingen WOW kväll. Så ska göra mig redo att sova nu, kolla nån film kanske. Imorn ska vi ta PW in till Hyde Park och så. Hejja Hejja! 

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0