Lazy saturday

Helluuu, som vi vet har jag vart sjuk ett tag nu men efter en god natts sömn känner jag mig tusan bättre idag!! yay! Men idag har jag ändå bestämt mig för att chilla hemma, göra NADA! Detta har jag inte gjort sen jag kommit till London. Så jag har slagit mig ner, har godis från ikea alá swedish och bara kollar serier på datorn. What's life?

En av mina rumskompisars mamma var här en sväng idag, supermysig och trevlig.. Hon mer eller mindre bestämde att jag måste åka ut och hälsa på dem på "the country side" någongång. Jag vill ju se så mycket som möjligt av detta land så de är klart jag tacka JA! Får se om de blir av. :) Lite senare kommer min andra rumskompis syster över en sväng, roligt att träffa deras familjer faktiskt. 

Igår var jag på Ikea med en svensk tjej jag träffat nu 2 gånger, supertrevlig! Hon ska också börja min skola på vocals. Roligt att ha träffat lite folk nu innan skolan börjar. På måndag börjar freshers week, exciting! 

Men annars... inte så mycket att rapportera. Så Cheers på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0