Back and forth

Hej alla nu var de ett tag sedan jag skrev så tänkte berätta om senatse tiden!
Vart i Sverige och jobbat på HSB, umgåtts med min systerdotter, vänner och resten av familjen. Var så skönt att vara hemma och fick verkligen en energikick! Blev babyshower, afternoon tea och massa annat skojj. 


 
Är hemma i London nu och väntar ivrigt på Liz (min hostsyster från USA) som ska komma och hälsa på mig i London. Vi planerar massa roligt vi ska hitta på! Och sedan veckan efter kommer mamma och hälsar på dessutom, ROLIG APRIL! 

Annars är London väldigt som vanligt, förutom att våren verkligen är här! De blommar överallt och de är SÅ varmt! Inte klagar jag, men man vet ju att de kommer regn snart... de är ju ändå London. 
Vi har fått en ny lärare i marketing som verkar SUPER, gillar henne skarpt! Pratar med henne nu om man kanske skulle kunna klämma in en praktikplats på hennes företag, men vi får se hur de blir med det efter som sommarn snart är här och då försvinner jag ju till Minnesota för min praktik på Tinderbox. 

Annars letar jag nu efter någon som skulle vilja flytta in i mitt rum i början av Juni eftersom jag åker iväg i 4 månader. Så hoppas jag hittar någon snart! 

Snart är du här!!!


Cheers
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0