Framtiden är nu?

Jag och Liz har pratat mycket om framtiden på senaste tiden. Hon ska börja plugga, jag har 2 år kvar och sen då? I USA måste man ta cirka 2 år av generals innan man kan börja på sin faktiska utbildning och den kan man tekniskt sett ta vart som helst så länge man läst "rätt" generals om de makear någon sense? Samtidigt som vi ser frammåt så är vi obsessed av Gossip Girl (asso Chuck & Blair, kan man någonsin få nog?) och kände att... varför inte flytta till New York? När jag är klar med min bachelor är hon klar med sina generals, då kan hon börja sin sjuksköterska utbildning i New York och jag kan göra min Masters Degree där. Det tyckte vi lät som en superbra idé. Så bra att jag till och med nyss tittat på kurser på NYU, mer exakt på deras Integrated Marketing program. Ser så otroligt roligt ut. Vet inte om detta bara är en dröm eller om de är något som kan hända, men drömma är bra, drömma är roligt. 
 
Nu, onsdag kväll åker vi på vår roadtrip till Oklahoma och Texas. Är så excited!!! 

Hoppas ni alla har de underbart vart ni än i världen befinner er.

 
 Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0