Can't keep me away

Hejsan på er alla, idag är det en plugga/tvätta dag... bara kommit till tvätta delen hittills, men ska försöka skriva klar min event management essay idag i alla fall. Har ju så sjukt mycket att göra, men är i alla fall klar med en av mina essays nu. 
Jag färgade håret brunt i onsdags också, är JÄTTEnöjd. Vad tycker ni? 
 



Annars så hade jag en skypeintervju med ett företag i Minnesota igår för en praktikplats i sommar, och gissa vem som fick de? JAG! That's right, I'm going back! Blir 1,5-2 månader i sommar och jag är SÅ excited! Redan pratat massor med min värdfamilj och jag kommer få bo hos någon av dem (hos värdföräldrarna eller i värdsysterns lägenhet) så allt är ju redan så gott som löst! Ska göra min praktik hos Tinderbox och de jobbar en massa med radio så ska bli kul att se hur den delen av industrin fungerar. Vill testa på allt innan jag väljer vilken del jag vill fokusera på liksom. Det som är extra bra är att jag får välja lite själv vilka datum jag kan vara där! Eftersom jag inte får jobba i USA så bad jag dem att låta mig prakisera mer timmar i veckorna så jag kunde korta ner praktikperioden, så de blir 1,5-2 månader som sagt. Vilket gör att jag kan va hemma i underbara Sveriga också för andra halvan av sommarlovet och umgås med alla jag älskar hemma också!
Kommentarer från min värdfamilj när de fick reda på nyheten:

Omg! Yay!!!!!!!!!!

WHERE IN MINNESOTA! !! CITIES? WILL YOU LIVE WITH ME?! You honestly just made my day!!!!!

Awesome !!! I can not wait. I need someone to pick on, haha

What! That is awesome. I want more details soon. Congratulations.

Ska bli så kul att spenadera halva sommaren med dessa knäppisar! <3
 

Cheers

Kommentarer
Postat av: Mami

Jättesnyggt Ida👍bra att du testar på så du sen vet vad du vill ha MEN jag tycker du passar i alla färger.
Så himla kul för dig och att det är löst med boende är ju helt fantastiskt. STORT GRATTIS BÄSTA IDA love you❤❤❤

2014-02-22 @ 16:32:13
Postat av: Mami

Jättesnyggt Ida👍bra att du testar på så du sen vet vad du vill ha MEN jag tycker du passar i alla färger.
Så himla kul för dig och att det är löst med boende är ju helt fantastiskt. STORT GRATTIS BÄSTA IDA love you❤❤❤

2014-02-22 @ 16:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0