Feeling Happy

Här kommer en liten update om vad som hänt på senaste! 
Till helgen var de massa plugg och sen en liten dagstripp med The Swedish Meatballs till Primrose Hill och Camden Market. Var en supertrevlig dag med sight seeing och god marknadsmat. 
Nu i veckan har jag haft praktik, intervjuat en av kollegorna där för min artist manager uppsatts. Bokade en annan intervju med en svensk manager, Tomas Lingman, som vi ska ha över skype imorn. Spännande! Uppsattsen är att vi ska jämnföra 2 olika managers så kände att jag var klyftig som tog en svensk och en engelsk, en stor och en liten. Essay 0, Ida 1. Önska mig lycka till imorn! Hoppas på bra material så att uppsattsen skriver sig själv, har ju massor av annat att göra också. 

Härlig vårbild på Louise på promenaden till Primrose Hill.
 
Cheers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0