Hair thoughts

Hejhej, idag har jag pluggat hela dagen och kommit bra bit med 2 av mina 5 uppsattser och är så gott som klar med vårt singles projekt i skolan. Förberett en Power Point för en presentation imorn OCH köpt hårfärg. Nu blire att testa hur jag ser ut i brunt hår! Imorn kommer Louise och Kajsa över för att hjälpa mig med den saken, bildbevis kommer senare! Spännande! Planen är att testa alla hårfärger, typ, innan jag blir blond igen. 

Evolution of my hair this far, har ni nån favvo?

 
 
 
 
Annars så har jag upptäckt att jag inte direkt gillar grupparbeten, aldrig gjort. Med rätt människor antar jag att de är OK och jag kan tycka det är roligt.. men med fel människor så vill jag verkligen bara gömma mig någonstans. Har 4 grupparbeten i skolan som håller på just nu, alla med olika människor och vissa grupper är bättre än andra. Jag har verkligen inga problem med att ta på mig ledarrollen, men om inga lyssnar eller gör sina uppgifter som krävs för ett bra arbete så blir jag bara SÅ frustrerad... jag skulle inte bry mig alls, men nu går de ju ut över mitt arbete också. Som tur är börjar allt klarna upp och ett projekt är slut på fredag, så jag längtar! One down, 3 to go!
 
 Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0