How about another pint?

Hej allihopa, jag är dränkt i plugg, skola, jobb och praktik! När jag har så här mycket att göra blir jag typ paralyserad och kan inte göra någonting. Nästan fått klart en uppsatts som jag jobbat på HELA denna helg, bara 4 mer då som jag inte har någon ANING om vad jag ska skriva om. #studentlivhejhej
Fått in lite roliga saker denna vecka dock, som tur var. Middag med Maria, Valentines day med Lina, lite pubhäng och middag hos Lina och Stina idag. Supertrevligt blandat med tråkigt plugg. Var på museum med en av pojkarna jag tar hand om här i London också, trevligt att titta på fiskar och vara på sagostund. Denna vecka ser ganska normal ut, samma vanliga schema + plugg när man kan, blir ju ett måste att komma på vad man ska skriva om i alla fall...

Sitter här och tänker och upptäcker att jag inte direkt gillar Englands pubkultur, de är som att människor här inte riktigt kan umgås om man inte har en öl i handen. Eller så är de bara jag som mycket hellre gör något annat som att gå på musikal, bowla, turista, museum, spela xbox, spela kort, spela sällskapsspel, middagar, lazertag, konserter, bio, shoppa och ni förstår dealen... jag har abslout inget emot att dricka ibland och bara umgås så också... men de är inget jag någonsin gjort så ofta som man gör här i London. Jag antar att de kan vara en #hejjagharnyssfyllt18 grej för de flesta studenterna här på skolan, men det är också de första vuxna människor gör efter jobbet också här. Jag vet inte, jag ordbajsar bara här, men ibland önskar jag att jag var tillbaka med mina tjejer CC och Jennica och bara kunde scrapbooka en hel kväll eller planera nästa äventyr drickandes kaffe.
 
 
Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0